Min lilla plats.

  
                                  Snart så kanske det smälter bort.
 
 
 
  Lite snö på uteplatsen har försvunnit.
 
Jag försökte slå bort lite snö från gräset idag men det sket sig. Tjockt och stenhårt.
 
Jag vill göra ordning där ute. Nytt högre staket, så gräsfrön och få dit lite blommor...
Sen måste jag lägga lappar hos grannarna eftersom dom slänger ut alla fimpar från sina balkonger  ner till mig och jag tycker det är vidrigt + att det är en brandfara om jag har dynor mm där ute.
Sen tänker jag på Sune oxo så han inte får i sig skiten.
 
    
Idag ser jag ingen direkt glädje över påsken och min kommande ledighet för min vän har blivit sämre och jag kunde inte besöka henne idag och jag ber till Gud att hon blir bättre snart.........
 
    Ha det fint / Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0