Nya Rör

 
Jag fick lite tid att gå !!
Jag noppra och färgade mina bryn och ansade lite småfjun i ansiktet.
 
Sen gick jag till solariet här i BB.
 
Syrran har sagt att det e ok där så det var dax att testa.
Solariumen var samma som på solakuten.
När jag kom dit var det massa folk på G in så jag hoppade snabbt in i solarium 3.
 
Jag tror dom hade 4 solarium och det var fullt i alla .
 
Jag la i 30 kr för 15 min.
 
Efter 10 min var jag kokhet men krigade klart mina 15 min.
 
När jag kommer ut så står det
 
Obs: Nya rör i 2:an och 3:an sola med sunt förnuft / hahahah hoppas jag inte har bränt mig nu.....
 
Det var väldigt skönt, nu kollar jag Dallas och sen blir det en skön dusch.
 
        God Natt alla fina / Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag hade behövt ett solarium nu!!

2013-03-21 @ 20:23:26
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

Hahah jag fattar inte man kan orka ligga i solarium! Jag fick nästan panik första och enda gången jag solade haha..

2013-03-22 @ 15:39:55
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0