På Jakt

 
Min killes bil skrotas i morgon så nu är vi på jakt efter en ny begagnad bil.
Vad ska man ha ??
 
Inne på saab eller japanskt.
 
    Huga Huga . det är en djungel med bilar, Vi är nöjda med slanten dom löser ut bilen med...
 
Jag längtar tills i morgon oxo för då kommer min nya spis/ugn.
Fastighetsskötaren kommer hit på dagen när jag är på jobbet så sune får haka med mig till jobbet i morgon
eftersom han inte vågade gå in om Sune var hemma.
Sune är världens snällaste hund men jag vet ju inte hur han skulle reagera om det kommer in en främmande man i Lgh.
 
Nu börjar strax Dallas / So long Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Ford Mondeo!!

2013-03-04 @ 20:17:20
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: susse

Jag har en saab 9-3, jätte härlig att köra =)
Hoppas han/ni hittar nån bil som ni blir nöjda med =)

2013-03-04 @ 20:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0