Påskfrukost bilder....

 
Vi har haft en mysig frukost hos barnens Farmor & Farfar.
 
Tyvärr var Farfar sjuk och låg och vilade och min bästa  Björne (barnens farbror) var också hemma och var sjuk.
 
Det var trevligt som vanligt och jag fick skrattanfall med min svägerska Jeanette. Älskar Jeanette....
 
                                      Här kommer lite bilder
 
 
                                      Dukning , vi vart totalt 16 st idag.
 
 
                                                            Max + dukning
 
 
                                                             Max & Sandra
 
 
                                                         Lucas & Pontus, kusinerna
 
 
        Färger + ägg
 
 
                                                         Full koncentration
 
 
                                                  Äggmålning med kusinerna
 
 
     Kalle & Jag. Bilden var konstig.....
 
 
                                                                         Kalle & Pappa
 
 
                                    Jag & Min Sandra
 
 
   Farmor hade virkat små korgar med 10:o kronor och godis i till alla barnbarnen
    och hängt det på ett varsitt påskris.
 
                         Kalle ska alltid göra miner på kort
 
 Tack för en mysig morgon.
 
 
Efter Nacka åkte vi till Haninge C en snabbis för Kalle ville handla lite för sina sparpengar.
Det vart 2 A Hammon shorts , han hade 200 kr i presentkort + 20 % rabatt på en vara på The Industry.
Älskar den butiken.
Kalle tog ett par shorts som jag har tittat på, camouflage färgade och ett par slitna Jeansshorts.
 
Sen var det hem som gällde för att hämta Hundarna, Vi tog dom till ängen och kasta massa boll. Det var varmt och skönt i solen.
Nu bara chill innan Max & Sandra kommer för middag och kortspel och lite vin i kväll /
 
                              Laaaater / IA
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Tack för din fina kommentar. Nu blev jag mer het ler. Vad söt du är, passar i lila. Hela du lyser upp. Sandra är me fin. Guda ansikte hon har. Kram från heta mig

2013-03-30 @ 14:21:56
URL: http://www.kaffehornan.blogg.se
Postat av: Annica

Åh va mysigt det ser ut. Korgarna är så himla söta. Ni är så fina allihop. Kramis

2013-03-30 @ 15:18:48
URL: http://annicahoglund.blogg.se
Postat av: Medberoende

Vad mysigt med påskfrukost! Låter som du haft en bra dag! :)

Kraaaamisar!

2013-03-30 @ 18:45:14
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0