Skärtorsdag.

 
Jag vaknade av hundarna i morse klockan 05.30.
Sune fick gå ut och sessan hoppade upp i min säng och låg och gosade.
 
Sen kom sune hem och Sessan fick åka med älsklingen ut till Ingarö tillbaka hem till sig.
Jag vet inte om vi ska ha henne hela helgen, vi får se om dom vill ha hjälp med henne.
 
 
Jag har tvättstugan igen för att ta udda saker som matta och alla vinterjackor.
Dom säger att det ska komma lite snö i påsk så jag kanske tvättar dom för tidigt.
Planen var att tvätta alla vinterjackor och  hänga in dom i garderoben tills nästa vinter.
 
Ev senare så ska jag till Sös och hälsa på min älskade vän som ligger inne men vi får se om hon orkar ta emot besök.
 
Kalle har börjat sitt lov och han sussar kudde och han ska få sova ut nu på morgonen.
 
Annars blir det lugna gatan .........
 
    Ha en toppen solig dag / Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Tack du rara du, desamma till dig
kram

2013-03-28 @ 11:34:45
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0