Skum.

 
Ibland får jag en sån konstig känsla i kroppen, den kommer krypande Ibland.
 
Känslan är blandad.
 
Rastlös, nervös, orolig och skum.
Skit obehagligt. Man känner sig orolig för något men man kan inte ta på på det.
Sen ska man snart bet alla räkningar och det ger en oxo ångest.
 
 Sen är jag ju sjukt besviken på mig själv (igen) att jag inte kan hålla mitt löfte att inte äta godis/kaffebröd. Det är typ bara det jag vill äta. Jag e fan sämst.
 
 Vad ska jag göra nu da ????
 
Inga nya projekt och inget att göra hemma.
 
  Gaaahh / Nä nu måste jag hitta på nott.  Tjao
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag känner igen det där! Det är en riktigt besvärande känsla!

2013-03-21 @ 17:23:36
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0