Tack.

 
Idag kom Inger till mig med en blomma, hon hade vägarna förbi och ville lämna upp en blomma utan en anledning.
hon sa bara att det var för att jag jämt är så snäll mot henne...
 
  Gullgumman.
 
                                     Tack.
 
                       
 
     Passar till min påskduk.
 
Nu ska jag strax äta, jag är skithungrig.
Jag och min ungdom gjorde en favorit i repris idag. Hon ville så gärna äta på samma ställe som sist så
det vart Tacobaren i Tyresö.
 
När jag var i Tyresö idag så stötte jag ihop med ena min svägerska som jag inte sett på evigheter. Kul.
jag kommer att träffa henne igen på påskafton.
 
 I morgon blir det jobb.  Ha en toppenkväll / Maria
 
               

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Åh vad snällt!

2013-03-20 @ 20:46:17
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0