Torsdag em.

 
Tjo.
 
Jag vaknade tidigt i morse så jag var på jobbet redan 7.30.
Pigg som en mört.
 
Det händer som sagt mycket skoj på jobbet just nu.
 
Efter jobbet åkte jag och storhandla, men inte så mycket mat denna gång utan mer basvaror.
bröd, mjöl, margarin, smör, pålägg mm. Sen köpte jag massa lövbiff.
 
Jag älskar lövbiff för det finns så mycket variationer på det.
 
Idag blir det lövbiff gratäng med philadelfiaostsås.. Bilder kommer sen .
 
Vid 13 tiden mötte jag min vän sandra i hundgården med hennes amstaff tik Nala
Dom busade och sprang men Kåt Sune ville mest försöka rida, till slut var jag tvungen att bryta ner Sune på marken för att få han att coola ner sig. Men när det hade lugnat ner sig lekmässigt så frös sandras barn så vi skilldes åt och ska ses en annan dag. Det var skoj att träffa henne igen.
 
                     Laaaaater Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0