2 presenter.

 
Jag fick ett sms av älsklingen idag.
Titta vad jag köpt till min lilla trädgårdstant...
 
            Present nr 1:
 
 
    Man stänger av och på lätt med  den lilla röda  och det finns 7 olika
    lägen, 120 kr  sprinkelpistol.
          Tack Babe
 
 
               Present nr 2:
 
 
   Min chefs  sambo skulle till Biltema idag och vi kom in på
   krattor, jag nämnde att jag hade en järnkratta som suger hästballe
   då var dom gulliga och köpte en plasträffsa till mig.
 
    Tack K & R.
 
 
 Herregud, jag har aldrig varit intresserad av sånt här förut men nu tycker jag det är mysigt att
 se små saker titta fram ur jorden. Helande för kroppen..
 
Jag har tom blivit poängkund på blomsterlandet och idag kom kortet
och 50 kr i presentcheck så jag kanske ska gå ner dit i morgon om se om det räcker
till någon balkongsblomma.
 
 
 
    woop woop
 
                        Love Ia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: susse

Fick hem samma välkomserbjudande idag.
Men man måste ju tyvärr handla för över 200kr för att kunna använda den där checken. Tänkte bara så du inte missar det.

2013-05-08 @ 19:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0