Borta efter 30 år

 
 6/6  fyller jag 44 år på Sveriges nationaldag och för 30 år sen gjorde jag min första piercing i näsan
  jag var 14 år gammal
.
Den gjorde jag uppe på Ålens city.
 
Jag har aldrig haft problem med piercingen  men nu i Januari så tappade jag guldploppen i näsan så jag har satt in en annan näsplopp,  men efter det så har den åkt ut och in och den blir lätt irriterad så nu orkar jag inte fixa mer /   det är med sorg jag låter näsan vara... Inget hål i näsan och min anchor är veck..
 
 Som min kille sa
 
- ploppen i näsan är du !
 
 
  Nu är den borta.
 
 I dag ska jag till Tyresö / Ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: Therese

Usch jag har haft min plupp i nästa sen jag var 15 år och känner mig heeelt naken utan den..Känns inte som jag ens så jag förstår dig!

Ha en bra dag ;)

Svar: jag vet, skitskumtKramizzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Maria Höglund

2013-05-07 @ 08:29:29
URL: http://nyutsidaa.blogg.se
Postat av: Medberoende

Nästan ödet på något sätt! Men samtidigt tråkigt!

När min mamma fyllde 40 fixade hon hål i näsan, 40-årskris var det nog hon hade haha ;)


Kraaaamisar

2013-05-07 @ 21:49:55
URL: http://medberondee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0