Choritzo och lite surr.

 
Mat:
Potatis har man alltid hemma och det var bra pris på alla korvar på Ica idag så jag tog choritzo.
Choritzo och hemmagjord potatismos / Det knullade i munnen kan man säga.
 
Tänk att så enkel och billig mat kan vara så gott.
 
Surr:
 
Min dag har varit soft. Inte gjort ett skit egentligen mer än det vanliga
 
Idag körde det upp en bmw bredvid mig när jag var ute och gick, Jag reagerade först inte men sen hörde jag
- tja Maria
 
Det var en gammal kompis  som jag inte har träffat på länge, han har varit i Thailand i 8 månader.
Han var blekare än blekast och jag frågade om det inte var någon sol där...
Han skrattade och sa att alla sa samma sak till honom.
 
Han förklarade att första månaden när han var där så stekte han i solen jämt men sen tröttnade han och höll sig i skuggan...
Jag hade 100 ggr mer färg än honom och jag e viiiiit.
 
 Nu ska jag ta sune innan Dallas.  / Lite kvälls surr
 
                 Maria
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Hahaha, en klasskompis var i Thailand i två veckor nu vid påsk och jag var fan brunare än henne med lite brun utan sol... haha, hon var likblek.. ändå sa hon att hon hade solat..hahaha...

Det är bra med mig, tack för att du frågar! Vardagen är bara extremt tråkig just nu och jag har ingen lust med någonting, därför bloggningen och bloggläsandet är lite dåligt.

Kraaaaamar!

2013-05-02 @ 18:59:18
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0