Dr besök mm.

 
           Hey everyone.
 
Jag började morgonen hos dr William.
Det vart halsprov, blodprov och genomgång av näsa, hals och öron.
 
Jag hade velat haft domen bakterier så jag kunde ha fått en penicillin kur men det sket sig
Jag har en virusinfektion.
Det är alltså bara att härda ut.
 
Jag kurerar mig med egen medicin.
 
Tomatsoppa med massa vitlök
KanJang
vila
vatten
tända ljus
 
       Hoppas hoppas snart att det vänder...
 
 
 
 Allt gick bra på jobbet, Allt är avklarat men jag jobbar några timmar i morgon oxo sen
 är det SEMESTER tom den 13/6
 
Kalle har haft friluftsdag idag och promenerat 6 km i regnet.
Bra jobbat lilleman.
 
Nu ska jag vila och mysa
Love Maria

Kommentarer
Postat av: Annster

Tack så mycket! :)

Jag arbetar just nu deltid som medicinansvarig på ett katthem. Dock behöver jag ett till arbete utöver och har inte hunnit söka ännu. Det är på gång. Min förra praktik via utbildningen ville evenuellt ha mig. På St Göran här i Sthlm, kirurgen. Men vi får se :)

2013-05-29 @ 17:14:07
URL: http://annster.se
Postat av: Medberoende

Usch, kom ihåg högstadiet med alla möjliga olika friluftsdagar! Det finns lite fortfarande, men inte alls i samma utsträckning, haha!

Hoppas det blir bättre! Krya på dig!

Kraaamisar!

Svar: Tack gummanKram
Maria Höglund

2013-05-29 @ 19:52:15
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Annica

Krya på dig!

2013-05-29 @ 20:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0