En blandning

Idag blir det lite jobb
lunchdate
fix
jaga bikini
 
Sen hem och vila. Ett jäkla tjat om det.
Jag får jämt skäll av min gubbe  för att jag ALDRIG vilar.
 
Jag tycker jag tar det jättelungt om jag sitter i soffan mer än 2 timmar.
..............................
 
 
Under mitt sovrumsfönster (jag bor på 1:a våningen)
så har alla polacker, estländare och rumänier sitt förråd.
Alla dom killarna  renoverar våra lgh i området... dom för ett jävla liv på morgonen. Dom börjar kl 06.00 och lastar sina bilar och kacklar på som fan..
Så håller dom på från 06.00-08.00 / Toppen mysigt att lyssna på ... NOT
Håll käften......
 
..................................
 
Jag längtar tills i morgon Fredag, då slutar min gubbe kl 13.00 och då ska vi  äntligen färdigställa vårt staket och göra klart på lilla plätten.. Woop Woop
All virke är klart så det ska bara skruvas upp, sen är det lite småfix med hyllor, bommor, gräs mm.
 
Nu ska jag snart dra iväg
Kram Maria
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0