Ett kvällsryck.

 
Som jag skrev tidigare så har jag inte mått så bra idag men nu på kvällen fick jag lite energi och började i min
lilla  trädgård.
 
Jag planterade lite blommor, flyttade lite krukor, vattnade och framför allt så rensade jag ogräs.
Jag fick ihop en hel stor ÖB påse.
Fy vad jag kämpade.
 
Precis när jag var klar så öppnade sig himlen och det vräker ner och det mullrar lite.
Snacka om timing.
 
 
 
   Den här fylldes med maskrosblad & skräp
 
 
       Grillen ska få en plats på plätten oxo men det blir inte förs hela staketet
        är klart, annars är risken att grillen får fötter någon natt.....
 
    Fasiken jag kanske har lite gröna fingrar ändå. HIHIHI
 
Jag hoppade i duschen när jag var klar med allt  och nu håller tyvärr min hals på att mula igen.
 Hoppas verkligen att det beror på allt hockeyskrik idag och inte en förkylning.
 
            God Natt / Maria
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det regnade ganska nära oss, men inga droppar föll här även om det var behövligt!

Det är ganska kvavt ute nu!

Svar: Ja det har det varit här oxo, tvätten som hänger inne torkar inte ens... Kram
Maria Höglund

2013-05-18 @ 22:47:39
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0