Fest blev släktträff

 
Den 1/6 skulle jag ha haft en fest här hemma.
Det var 25 st som hade tackat ja..
 
Jag avbokade allt.
Festen får bli när jag får tillbaka min energi.
 
Den sista tiden har jag inte varit på topp och det har hänt massa saker som gjort att jag tappat all lust för att ha fest
 
Men nu blir det släktträff den dagen istället.
 
Vi kommer vara här hemma och äta och dricka gott.
En mysig träff
 
Min mamma kommer hem till mig och min syrra med barn kommer över
sen kommer min bror och hela hans familj och sist men inte minst Åsa.
 
Brorsan har inte sett min nya lgh än så det ska bli skoj.
 
Så till helgen hoppas jag vi kan färdigställa uteplatsen och slutföra alla småprojekt.
 
  
Min älskling är jämt upptagen så jag ska försöka boka honom
5 timmar i helgen...
 
Ha en fin kväll / Maria
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Snyggt det är!

Mysigt med bara en släktträff!

Kraaaam!

2013-05-22 @ 20:47:17
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja kära du - äntligen blir det av!!
Skickar över lite energi och stor kram!

2013-05-22 @ 22:28:25
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Vad tråkigt att du fått ställa in festen :/

2013-05-23 @ 04:58:28
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0