Mysig dag.

 
Jag har pulat med lite av varje idag.
         mestadels ute.
 
Det vart lite promenader, pyssel med jord och folk som kommit förbi här hemma.
 
Syrran och Nova var förbi och surrade lite
Grannarna stannar vid staketet och småpratar
man ser barnen leka på gården
 
Det är så jäkla annorlunda och bo längst ner och jag som älskar att surra med folk  mår bra av detta.
När man bodde på 7:an såg man inte en kotte.
 
Max kom förbi en stund. Han hade varit och klippt i Handen, han fråga om jag ville haka dit men jag hoppade över det idag så han kom hem till mamsen istället.
 
Max & Jag ska göra stan i helgen men vi har inte bestämt vilken dag, vi ska bara promenera, vi tänkte gå från slussen ut på djurgården och ta dagen som det kommer.
 
            Här kommer lite bilder från dagen Bla. mina krukor jag fick av mamma förra fredagen.
 
 
 
                                                  Max
 
 
 
                                                     Nyfrissad
 
 
   Suddig bild,  men här är krukorna ! en  Blå och en i trä. Jag planterat pelagoner i dom.
   Jag ska ta en bättre bild senare.
 
 
 
Blomlådorna väntar på att få lite blommor, det kommer om några dagar.
 
Nu ska jag ta en skön dusch,
Älsklingen sover. Han är inte på topp , jag hoppas det går över.
 
    Ha en fin kväll / Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Sami

Insåg att jag faktiskt sett den men inte dom andra två :p Hehe. Så fick bli en dusch och sen sängen istället :) Hoppas du hade en trevlig valborg !

Hoppas det blir fint väder i helgen så ni kan ta den långpromenad du skrev om (:

Svar: Ja det hoppas jag oxoKramizzz
Maria Höglund

2013-05-01 @ 20:08:39
URL: http://lyyckligaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0