Pangknack.

Hej blogg
 
Jag är lite kort idag eftersom jag knappt kan sitta upp, mitt huvud sprängs i bitar.
 
Hela em har vi hjälp syrran med hennes tv, väggfäste och data mm.
Tv:n är inställd och allt är klart. Det vart jättebra.
 
 Jag tror hennes barn kommer bli överlyckliga när dom kommer hem i morgon från Grekland. Va fort deras vecka har gott förresten, Hoppas dom haft det fint och att dom e bruna & glada när dom kommer hem.
Dom ringde hem häromdagen  och sa att dom längtade hem  och då menar dom hem hem och till sin mamma såklart för bra det har dom säkert men borta bra hemma bäst......
 
Nu ska jag vattna plätten och sen lägga mig.
                 
 
            Ha det fint / Maria
 
 
                      
      
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Tusen tack igen :) Krya på huvudet nu. Kramis

Svar: Tack
Maria Höglund

2013-05-15 @ 19:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0