Plommonlila

 
      Idag vart det shopping.
Kom hem med massa roligt
 
Jag hittade en bikini på Triumph
En plommonlila i fin modell. sen att man aldrig snygg i bikini är en annan femma.
 
 
 
                Sen hittade jag ett par supersköna jeansshorts
 
 
                 Kappahl
 
 
Ett par blåa örhängen som passar till jeans mm och 2 jättefina ringar
Ett hjärta och en stor uggla. Love It
sen vart det 4 dynor på jysk.
 
Jag är nöjd  med dagen och jag har betalt alla räkningar och jag har stenkoll på ekonomin inför resan
ÅÅÅÅÅ va glad jag är.
 
         Peace Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Snygg färg på bikinin! Fina smycken också!

Svar: Tack gumman
Maria Höglund

2013-05-31 @ 20:00:24
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0