Samtal.

Fick precis ett samtal från Max.
 
- Mamma har du en grill ?
 
Nää
 
- Har moster en grill da ??
 
Ja men den e ny och inte invigd och jag vet inte om det finns tändvätska och kol...
 
- Men va fan....
 
 
Max, sandra, pk och vira hade fixat värsta käket och skulle grilla på deras gård,  det var kött, gratäng, halomi och sallad mm
Men precis när dom ska gå ut på gården så öser det in folk på gården , ca 40 pers som snor alla grillar.
Fett fulla och galna.
 
Så det blidde ingen grillning för dom, därav frågan om grillen för dom ville komma hit & grilla.
Jag har gett bort min grill till mamma för jag hade bara balkong förut men nu är det dags att inhandla en ny grill för ungdomarnas skull.
 
   Snart kommer dom hem & slaggar....
 
                    God Natt / IA
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Vänta: Kom folk in och snodde grillen??

Svar: Näda inte så.... dom har en jättefin gård där det står 2 st stora grillar. sällskapet kom och hade fest på gården och grillade själv på grillarna så det vart ingen grill till överst.Mitt framför näsan ...
hahaha
Maria Höglund

2013-05-17 @ 21:25:49
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Moster

Klart de hade fått låna grillen. Kram

Svar: ok trodde inte du velat låna ut den
Maria Höglund

2013-05-18 @ 00:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0