Skogshuggare.

 
Tack Vivaldi.
 
Vivaldi är ett trädgårdsföretag som just nu sågar ner träd & buskar bakom vårt hus.
 
Självklart ska jag plocka i timmerhögarna, killarna skrattade. Dom sa att jag fick ta vad jag ville.
 
Jag tog 3 trädstammar på 60 kg st och släpa hem, behöver jag säga att det var tungt.
 
Jag ska ha dom som rabatt avskilljare.
Sen släpade jag hem  en stubbe som jag tog som blomställning.
 
 
 
 
 
        Jag ska lägga om dom lite men nu är jag trött i armar.
 
 
     Den här stubben släpade jag oxo hem...
     Vad tycks ??
 
Maria
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Coolt

2013-05-16 @ 16:42:26
URL: http://annicahoglund.blogg.se
Postat av: susse

det där ser jätte snyggt ut
bra idéer du kommer på =)

2013-05-16 @ 17:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0