5/11

 
     God morgon
 
Hoppas allt e bra med er i regnet ?
 
Lite mysigt att ligga och lyssna på smattret på rutan.
 
I dag blir det FT och fix i vanlig ordning.
 
        Mina tankar idag går till julen.
 
Jag är sugen på att julpynta och jag julpyntar inte helt crazy utan bara lite ljusstakar i fönsterna och min julgardin i köket. Jag har börjat använda juldoftvax som alla här hemma älskar.
Snart ska jag börja lyssna på julmusik och jag vill ha en julheader.
Jag vet, alla säger varje år att jag är tidig men vet ni vad ? Jag bryr mig inte...
Tiden man får ha julpynt är alldeles för kort och jag tycker det är mysigt.
 
  Längtar......
 
Ha en fin dag / Ia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Julen är Mysig :) kram

2013-11-05 @ 07:35:50
URL: http://annicahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0