6/11

 
Fy vad dagarna går fort.
6 November redan.
 
Har ni börjat köpa julklappar ?
Vad önskar ni er ?
 
Jag får ingen jobbig julklappsjakt då Kalle bara vill ha slantar och jag behöver bara besöka 2 affärer till dom andra grabbarna
The Industry och Dormy. 
Jo förresten, måste ju köpa något till min docka Sandra oxo. 3 butiker da.
KLART.....
 
 
Min egen önskelista innehåller bara 2 saker
 
- skönhetsbehandlingar (ansiktsmassage + massage)
-  presentkort på Lindex.
Jag vill så gärna ha en behandling, jag minns inte sist när jag vart ompysslad i Sverige.
En ansiktsbehandling skulle sitta super.
Har mest haft massage i Turkiet.
 
I dag ska jag försöka orka och hinna med att fixa lite på balkongen, Jag har en presenning som är megastor som måste vikas och sen ska jag ställa ordning allt som ska skyddas för snön och dra över presenningen  
 
Ja Ja maby baby
 
                 Love Maria

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag har inte ens funderat på detta - men jag tror inte tomten vågar sig förbi detta år! :P

2013-11-06 @ 12:02:42
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

Jag har inte börjat tänka på julen än så vet inte... haha!

Kraaam!

2013-11-06 @ 22:18:50
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Inger

Du glömde mig

2013-11-06 @ 23:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0