Hyper

 
Jag är typ hyper idag, vart kommer energin i från ?
Lång dag. gick hemifrån vid 8 tiden och var hemma vid 16 tiden.
 
Nu på kvällen öppnade H källardörren hur lätt som helst och poof så var julsakerna uppe i Lägenheten.
Max hjälpte mig / Tack Määääxxiiiii.
 
Max & jag körde team Work när vi kom hem, Han plockade ur & in i diskmaskinen medans jag dammsög
 
Max var på en intervju idag på ett bemanningsföretag för barnomsorg/skola. Det gick bra men tjejen han pratade med skulle ringa runt lite på referenser och sen återkomma.
Hoppas Hoppas.
 
      Jag hör av mig lite senare /  Maria
 
 
        Jag har inte så mycket saker, en kartong med
           Julsaker och julgardiner & julmattor mm
 
                                           P & K Maria
 
 
 
.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0