Odör

 

     Jag skulle laga lasagne nu på kvällen!

 
Jag gjorde allt som vanligt med köttfärsås och ostsås men när jag skulle lägga i min rivna ost som legat i kylen ca 1 vecka så var det som att få en fet käftsmäll.
 
Jag vet inte om den legat och lagrat på sig, den luktade jättestarkt, typ som tå bira eller sur disktrasa HAHAHA
Om det är något jag hatar så är det starka ostar.
 
Jag är en sån där mes som kör herrgård, hushållsost eller gräddost.
 
Men nu hade jag  ingen annan ost så den fick duga och åkte in i vitsåsen och som toppning på lasagnen.
 
           Sagt & gjort skjuts in i ugnen...
 
Äckeldoftens morsa la sig i hela lägenheten men som tur var så smakade det inte lika illa som det doftade men det var långt ifrån gott ! mina lasagner brukar äga.
 
Ja Ja man kan inte lyckas jämt och denna gång var det ostens fel.
 
 Nu ska jag vila en stund / Ha det gött
 
Ps. Grattis Kia till lilla barnbarnet.   Kia min lilla mormor ! (gulligt)
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Ost som luktar kraftigt är inget för mig heller!!

Svar: Nääää fy fasiken
Maria Höglund

2013-11-27 @ 19:39:29
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

Hahaha detta var rätt kul att läsa ändå! haha!
Men jag håller med, fyfan för ost som luktar skit!

2013-11-28 @ 18:58:44
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0