Perfect:

Å vilken mysig kväll, alla har varit på bra humör och vi har haft en riktigt mysig kväll.
 
Sandra & Max stod för världskapet i kväll.
Jag satte inte ens min fot i köket förutom under middagen.
 
Dom gjorde wok med fläskfilé och nudlar till middag, dom ropade ut oss i köket när allt var klart och det var fint dukat och det doftade ljuvligt.
 
  
 
 
 
 
 
 

Vi satt och åt längre tid, längre en vanligt (hör inte till vanligheten att alla är samlade) våran diskussion kring middagen handlade om vänner som bara vill prata om sig själva och inte gläds åt något man själv gläds åt, små egon helt enkel......
 
När middagen var klar så behövde jag bara lämna ALLT. Å va nice.
Jag gick raka vägen till soffan, efter 20 minuter så serverades efterätten, kesella vanilj med hallon & digestivekex. Mums.
 
 
 
 

 Gudomligt gott.
 
Vi avslutade den perfekta kvällen med
 
KILLING SEASON.
 
         Klart sevärd.
 
 
 
          God Natt, nu är vi trötta.
                  Love Ia
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh det låter som en helt underbar kväll ju! :D

Kram!

2013-11-02 @ 22:44:29
URL: http://bunnys.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Vilken lyx! Gott allt ser ut också! :)

Kraaaam!

Svar: Ja det var lyxigtKram
Maria Höglund

2013-11-03 @ 15:30:31
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0