Rundtur!

 
I dag var vi runt litegrann på byn.
Först i Tyresö
Sen på Biltema
På biltema shoppade jag loss, näda... HAHAHA
Jag köpte en smart liten hård plastplatta a 49 kr att ställa blöta blaskiga skor på, skit smart på vintern
Annars brukar jag lägga ut en handduk men detta är en smartare lösning , sen kan man bara ta plattan och duscha av allt blask.
 
 
Sen var jag tvungen att köpa ett kompostgaller,  för Sune har börjat  valla in alla på nätterna . Han går runt, hoppar upp på Kalles dörr och lägger sig där en stund. sen går han in till mig igen, sen tassar han ut till M&S och hoppar på deras dörr, Fett störande...
Detta har han pysslat med i flera nätter nu så jag måste bomma valvet från vardagsrum till hallen så han stannar inne hos mig.
Jag fick oxo med mig en marschall hållare till trädgården , den är fin att ha vid juletider.
 
   Lite om min dag / Hörs senare,
     Maria
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: susse

Dom där skomattorna/plattorna e verkligen toppen bra =)

Svar: Ja det är dom, kram Susse
Maria Höglund

2013-11-03 @ 19:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0