Söndagens erkännande !

 
Vaknade tidigt men jag la mig i soffan och kollade reprisen av så mycket bättre med Ken Ring
Måste absolut erkänna att jag har haft svårt för den mannen tidigare, Inte gillat hans musik och stil.
Men jag ska oxo ärligt erkänna att jag diggar han efter detta .....  mycket mycket.
 
Tragisk uppväxt men den är han ju inte ensam om kan man ju säga och jag har hört många såna historier
men jag gillar hans stil, han e så nice. älskar hans skratt och lufsiga stuk.
 
Många tårar föll under programmets gång.
 
Kalle & H är och slipar Kalles griller och jag tar det bara easy.
Det blir en lugn och skön dag med film.
 
       Love Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Juuste! Måste kolla reprisen av det där!

Låter som en rätt skön söndag!

Kraaaaamaaar!

Svar: Ja, hur var din lördag ? har inte kollat din blogg än, måste fixa lite först innan det r datatimeKram
Maria Höglund

2013-11-10 @ 15:37:05
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Inger

Jag tycker att det var skitbra igår

Svar: Jaaaa / Puss
Maria Höglund

2013-11-10 @ 15:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0