Vilken dag.

 
           Ingen bra dag, varken på FT eller hemma.
 
Det är saker som jag inte vill ta upp på Bloggen men jag säger bara suck och oj oj
 
Väl hemma så bäddade jag  ner mig i soffan  med en filt och tittade på tv och film.
Först Läckbergs film Tyskungen, lite seg men ändå spännande.
                  &
Vanderpumps rules ! Det äger och sänds klockan 16.00 på tv 3
 
Jag somnade till en stund och nu bara degar jag och försöker vila.
Har inte så mycket att skriva om tyvärr, det händer inte så mycket just nu.
 
           
 
                        Tyskungen
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Kramis <3

Svar: Tack
Maria Höglund

2013-11-12 @ 19:14:22
URL: http://annicahoglund.blogg.se
Postat av: Medberoende

Många som haft en ganska dålig dag i dag har jag märkt...inte roligt..


Mååångaa kramar!

Svar: Nej och särskilt inte du /styrkekram
Maria Höglund

2013-11-12 @ 19:36:50
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0