Visar mig.

 
    Full platta i mattan idag
 
Fått massa gjort.
I Blåsut vart det spacklat, målat, vi slängde sopor, tog ner hyllor, spacklade igen dom hålen.
Packade med mig lite mer saker hem hit till Sandra.
Vi var i Haninge C och på ÖB
 
Jag har förberett tacos middag för i kväll och vi har haft finbesök.
 
Det kom även förbi en tjej som köpte ett par av mina stövlar på Haninge loppis
Nu har jag sålt 4 par skor och har ett par kvar som ligger ute. 
Dom tror jag blir svårsålda pga., av modellen
 
   Borr hål som täcktes
 
                     Målning
 
Nu ska jag fixa det sista med maten / Kram Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh spännande med räkor i tacosen :)
Ha en mysig lördag!

Svar: desamma / Kram
Maria Höglund

2013-11-16 @ 17:23:26
URL: http://nyutsidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0