2/10

 
    En bra dag tycker jag väl..
 
Allt flyter på och dagarna går fort.
Min chef hade ett bra möte med en höjdare på Haninge kommun idag, en som har lite att säga till om.
Nu ska vi se om det händer grejer.
 
Hemma börjar vi hitta  rutiner med en ny medlem här hemma.
Sune fyller år idag så han blir bortskämd till 1000.
 
Husse kom med paket efter jobbet
En strupe och ett ben
 
Sen kom Syrran (Sunes extra matte) med stekta pannkakor och ett stort ben i paket.
 
 
 

    Ben & strupen
 
 
       Vilken ska jag ta
 
 
 
      Syrran med barnen kom med paket / Ett stort ben
 
 
      Pannkaka i burk
 
 
                         Mums Mums
 
 
          En bra dag för Sune......
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Åååh grattis till honom!!

Såklart han ska bli bortskämd på sin födelsedag! :D

Vad nära han och min Kalle har födelsedag, han fyller den 4e! Hur mycket fyller Sune idag?

2013-10-02 @ 18:38:51
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0