En mysig dag.

 
Jag fattar inte vart dagen tagit vägen. Jag gick upp kl. 3.30  och nu är klockan strax 18.
Jag har bara pysslat hemma idag med allt & ingenting.
 
Skönt att bara få strosa omkring i myskläder och tofflor.
 
Inger kom på besök idag och det var inte igår !
 
Vi fikade och åt våfflor med grädde & sylt och babblade av oss.
Efter besöket så gick vi ner på ängen och njöt av solen ett tag innan Inkan åkte hem.
 
     Nu är alla hemma och vi har ätit Hamburgare och strips.
 
 
 
                Fina Inger
 
 
  Jag fick en härlig trasmatta av Inger som hon gjort själv / Tackar
 
 
I dag fick Jag 2 positiva besked.
Bilen gick igenom besiktningen utan anmärkningar. Gud va skönt
och ett annat bra besked som jag håller för mig själv.
 
Men det är skoj när det kommer lite glada besked när allt känns lite sådär just nu.
 
                               XO XO Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Hääärligt med en bra dag! :D

Kraaam!

2013-10-03 @ 19:29:24
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Anonym

Härligt med massa snack å mys med kompisen! Kan ni inte ha lite mera "gofika" hahahahha!!! fan va jag garva när ni gjorde eran video

2013-10-03 @ 22:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0