Huvudvärkens morsa och hundskit

 
Gnäll Gnäll
 
Fy fan vilken huvudvärk jag har
Kan inte luta huvudet åt något håll för då sprängs huvudet i bitar.
 
Åt helvete med det, Till råga på allt så orkar jag inte göra något att äta men sune måste ju ut så jag stannade och köpte en grillad kyckling på samma gång.
När jag kom hem så tar jag ut kycklingen ur påsen och Fy fan.... Den stank typ hundskit
Det värsta jag har känt.... Ap äckligt. Vet inte om det var deras marinad men värsta värsta stanken.
Kommer jag ens kunna äta grillad kyckling igen ?
Det var bara att kasta 39 kr i sjön för jag orkar inte gå upp igen och klaga och jag kan inte ha skiten i kylen .
 
              Kram Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Fyyfan vad vidrigt!

Jobbigt med huvudvärk...

KRAAAMAR!

2013-10-16 @ 16:23:20
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0