Köttfärslimpa

 
ÅÅÅ
I dag ville jag verkligen inte laga middag men båda killarna ville ha köttfärslimpa så då var det bara att fixa.
M & K vill ha paprikasås till K limpan men den misslyckades jag med i dag för det vart för mycket buljong.
Det är så surt när man står vid spisen i 2 timmar och man inte blir nöjd.
Det ska göras färs, skalas potatis och göras 2 olika såser sen ska den vara i ugnen ca 1 timme.
Usch va trist.
                Killarna tyckte det var gott i alla fall.
 
 
                           Nu är jag varm & svintrött , Ha det finast.......
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det där ser smaskens ut! :)

2013-10-19 @ 19:00:31
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Annica

Tack för mycket att läsa. Snygga skor:) själv ligger jag nerbäddad i sängen i magsjuka:( jag har en påse barnkläder till F T. Kram

Svar: Tack, ÅÅÅÅ FyKrya på dig
Maria Höglund

2013-10-19 @ 19:59:16
URL: http://annicahoglund.blogg.se
Postat av: Anonym

Tycker det ser smarrigt ut! Men vart är såsen :) skojas ha en bra kväll!

2013-10-19 @ 21:08:08
Postat av: Medberoende

Åååh vad gott! Nästan ett litet sammanträffande, jag sa att jag ville ha det till mina föräldrar förra helgen, men fick inte det tyvärr... hahah

Jag råkade kommentera anonymt på ett inlägg längre upp med Sune på. Bloggadressen kom konstigt nog inte med... men så att du vet :)

Kraaaam!

Svar: okidokKram
Maria Höglund

2013-10-20 @ 15:43:31
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0