Middag.

                                    Stek till middag
                                    Mums så gott
 
 
                Världens godaste middag
 
Jag köpte rostbiff på hemköp idag a 129 kr kg , kanske inte så billigt men ack så värt det.
Stek, gräddsås och potäter till middag
Innan jag kunde betala  den vart det lite kaos i kassan och kön växte. Köttet låg inte inne i systemet och personalen sprang runt med min köttbit i affären för att leta pris på rostbiffen,  under tiden gick den andra köttbiten jag tagit sönder på bandet så den skulle jag springa tillbaka och byta.
 
Spring hit & dit
 
När jag väl var Tillbaka i kassan så kom den andra personalen som sprang och leta priser tillbaka till kassan och sa priset på köttet men då hade han  inte min andra bit med sig tillbaka så då fick han springa och hämta en ny bit igen.
Ett ärende som borde tagit 10 min tog 30 min / suck då Max & Sune satt utanför.
Alltid drabbar detta mig ....
 
               Laaater /Ia

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh gud vad gott!!!
Jag har alltid gelé till när jag äter stek ;)

2013-10-30 @ 23:37:37
URL: http://nyutsidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0