Popcorn & helg

 
Jag är torsk på popcorn just nu, salt & gott
  Vad är erat favvo snacks ?
 
Jag ska inte göra ett skit i helgen , bara ta dagen som den kommer och vila .Känner mig fortfarande lite down. , det e tur att det kom lite glada besked idag för H ang, jobb  och ev. för M på Måndag... Något går åt rätt håll just nu.
 
Något som skulle göra mig glad just nu skulle vara en shopping tur.
 
 om jag får drömma så skulle jag vilja ha
 
skor
jacka
tights
kanske någon tröja
 
          
    Dessa boots vill jag ha.
 
Ja Ja vad e en bal på slottet.....
 
      Trevlig helg / Maria
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag gillar oxå popcorn mest. Men helst de färdigpoppade från Estrella :)
Ha en mysig helg!
Kram

Svar: samma här, smörade helst
Maria Höglund

2013-10-19 @ 07:54:23
URL: http://nyutsidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0