Svull dag.

 
En bra dag på FT, massa gjort och assisterat The Boss med kopiering . Jag kopierade massa papper så tillslut fick jag lägga ut allt på golvet och jobba från golvnivå.
 
E på mitt jobb skrattade åt mig och min arbetsställning.
 
Dagen bara svischade förbi. Jag var på jobbet vid halv 9 och vid 10 var jag superhungrig så självklart tryckte jag i mig 2 våfflor till frulle och sen bakade vår älskade Emelie goda hallongrottor till  fika så min karaktär suger hästballe, jag åt 2 st. HG oxo.
 
För att inte få för stor Ångest så tog jag en lång promenad hem.
Jag mötte Max & Sune vid Torvalla efter Max springtur på totalt 10 km i elljusspåret
 
 Max var så svettig när vi sågs men han krigade vidare med en promenad tillsammans med mig.
 
 
 
 
                                             Bra jobbat.
 
I kväll blir det bara chill och korv med papparotsås till middag / Love Ia
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Låter som en braaa dag! Bra jobbat! :)

Kraaaam!

Svar: Tack gums
Maria Höglund

2013-10-09 @ 18:29:54
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0