Tack

 
                I dag vill jag tacka 3 personer.
 
Först stort tack till Inger & Micke som har gett Max en kontakt på ev. ett jobb. Ett väldigt roligt jobb i Haninge.
Håll alla era tummar för Max. Vet mer på Måndag., Ni anar inte hur glad Max skulle bli....
 
Sen vill jag tacka Max som bar hem 12 kg hundfoder till mig idag från Foderboden, Han är ute på sina långpromenader och i dag sa han att han kunde släpa hem 12 kg HF till mig,
Från Foderboden är det en sträcka på ca 2 km. Han krigade efter en annan sträcka på 7 km.
 
Jag hade flyt idag, först sålde jag ett par stövlar på Haninge Loppis så jag fick en slant som jag kunde lägga på hundmat.
Jag visste att det var 50 % på Hills foder på Foderboden så istället för 550 kr gav jag 225 för 12 kg. Makes me Happy när jag gör fynd på 50 %.
 
Huvudvärken är kvar som en finne i röven och jag är seg.
Inget speciellt på tv heller, blir natt natt tidigt.
 
                   Kram på er / Ia

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Härligt att känna tacksamhet! :)

2013-10-16 @ 20:07:12
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Anonym

Good karma works too :)

2013-10-16 @ 21:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0