14:e är det dags..

Nu på Måndag flyttar Max & Sandra
      Nu är det dags.
Blandade känslor för alla men det ska bli jätteskönt och jag är så glad för deras skull.
 

 vi har lite att göra i helgen och på Måndag såklart när flytten går (14:e)
Sen ska jag göra ordning min lägenhet i påsk och däremellan så ska FT byta adress och flytta så gissa om jag har stress mage för allt.
Jag kan inte lyfta massa saker för rygg och fot men jag ska göra mitt bästa för att hjälpa alla inblandade.
Så mycket att göra framöver så påsken blir inte så ledig som jag hade hoppats från början
 
  Jag skriver mer i morgon , nu dags att ta natten
 
                  Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Trevlig att du är hemma i Stockholm igen!
Kul för Max och Sandra med flytten också! :)

Jag kikar in här mer imorgon och läser mer.

Kraam och godnatt!

2014-04-09 @ 23:04:45
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0