Å Ludde mår bra ?

 
         Japp det gör han...
 
Min syrra är hos mamma och hon la in lite nya bilder på Ludde idag som jag snodde.
 
 
  Han / Dom hade varit på utflykt hela dagen..
 

                                       Fina mamma och Ludde
 
     Glad Påsk Mamma.......
 
På fm. var jag och hämtade brorsans paket som jag köpt till honom
Nästa helg ska jag ut till Vaxholm på party, Brorsan fyller 47 år.
Vad jag köpt visar jag nästa vecka men hoppas ingen köpt likadan.
 
    Längtar efter brorsan och hans fina familj. Vi ses alldeles för sällan..
 
                   Go Kväll / Ia
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Så ljuvligt söt! :)

2014-04-19 @ 22:36:50
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0