Biltur

 
I dag skulle jag åka med Älsklingen till Barkaby och Dormy
Hans dröm golf skor har kommit  till butik nu.. FJ DNA
 
Vi åkte till Dormy i B men där var dom slut och då ringde dom till Kungens kurva ,  där fanns bara ett par kvar i hans storlek som tur var -   vi bad dom lägga undan dom så vi kunde åka dit.
Sagt & gjort så åkte vi till kungens kurva,
 
Han köpte sina Dream shoes.
 
Efter det så gjorde vi ett antal ärenden innan det var dags att komma hem hit.
När jag kliver ut bilen så frågar jag Ä om vi bara hade 2 påsar, då svarade han att
 
- Du har ju inte handlat något idag , då blir det ju inte så mycket påsar... Där kom piken hahaha. 
 
Ja Ja, nu är det lugna gatan här hemma.
Kalle spelar,
M & S är i stan på middag och bio med vänner och jag degar i soffan under filten.
Lite små pömsig.
 
 Ingen bild i detta inlägg, hatar att det e knas på min tjänst av överföring av bilder......
 
                             Trevlig lördag önskar jag alla blogg läsare / Maria
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0