Flyttdags

Nu på fm. ringde Daniel som har Lägenheten som Max & Sandra ska flytta in i.
Han sa att han lämnar den kl. 14 idag så de får tillgång till Lgh från 15.00.
(Söndag)
 
Jaha nu vart den ganska lugna söndagen en flyttdag.
Fan va trött jag är just nu men det är bara att köra.
Klockan 15.00 kommer flyttbilen.
 
Här är det full aktivitet och pirriga magar.
Max får flyttångest men det får han alltid när han ska skiljas från mig hahaha
 
Ja Ja jag ska fortsätta här hemma, I morgon och resten av veckan är det TEMA flytt med jobbet
Fan undra om man ska börja kalla mig flyttgubbe i stället.
När den här veckan är över så ska jag inte ens flytta en stoljävel från en sida till en annan. hahaha.
I morgon efter jobbet ska jag hem till M & S och titta på Lgh och hjälpa till (om det behövs)
 
              
              Ha det / Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Lycka till idag med flytten!

2014-04-13 @ 13:52:36
URL: http://Unaangelita.se
Postat av: Medberoende

Mycket flytt i ditt liv just haha ;)
Hoppas det blir lite lugnare efter det! :)

Kraamar

2014-04-13 @ 21:22:01
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0