Jobb & kalas

 
Sorry på sämst uppdate i dag
 
Jag har jobbat ,  jag hade svårt att släppa jobbet när jag kommer hem så pulat lite med det innan jag gick hem till NOVA och syrran.
I dag fyller ju Nova 11 år
 
Hon fick lite gott & blandat av oss.
En viktoria S Body spray och lite smycken & smink.
 
Vi fick jättegod marängtårta  och goda bakverk.
 
Tack för allt....
 
 
                                Nova
 
 

                 I dag är det ju  1 April och jag har inte blivit lurad (tror jag)
 
                  Har ni ?????
 
  Nu ska jag ta det lite chill innan jag ska nanna kudde.
 
                  Love Maria
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica, systeryster

Tack för att ni kom. Jättefina presenter. Kramis

2014-04-01 @ 21:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0