Kryssningen

 
Hej
Å jag har haft så skoj på kryssningen i går med en break för kaos mage i ca 1 timme efter buffén men annars en mycket bra konferens med mycket info och planer.
Ska bli skoj med allt nytt på jobbet,
 
Sen hade vi em. fritt
Jag skrattade så mycket så jag fick ont i magmusklerna och kindbenen HAHAHA
 
Jag kan fortfarande inte lägga in bilder på datan så jag ska ta några bilder från Kryssningen och lägga in från blogg appen sen.
 
Jag verkligen diggar mina tokiga kollegor.
Min snälla chef körde hem mig till Haninge efter kryssningen , Det tackar jag så mycket för.
 
    Bilder kommer snart / Puss Maria
 
             Emelie och Kattis 


             Stockholm som vackrast



     Rickard            Kia 

     Konferens , vi var totalt 8 personal 


           Vacker dag 








            Buffé 


       Lisa                       Kia 



         Sonia              Emelie 


          Party girls 

 
 
 
 
 
 
          Go dricka 



I taxfree vart det en vodka , hudkräm och godis till barnen ❤️

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Kul med konferens på kryssningsbåt! Roligt att kunna blanda lite nöje med viktiga saker.
Härliga bilder!

Kraaaaam

Svar: Ja det var skojsigt 💜
Maria Höglund

2014-04-06 @ 14:01:31
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0