Lovely Day

 
    Halloj
 
Vilken skön men aktiv dag jag har haft.
Fått massa gjort
 
Varit ute på byn, var Bla. på rusta och bunkrat massa hygien saker.
Hittade en matta där som jag vart kär i men dock för dyr för mig. Får avvakta lite
 
Sen har jag haft besök, Vi satt på plätten och fika och prata.
Lagat god mat, tvättat, klippt gräset, vattnat alla blommor + gräset, städat och nu har jag tvättstugan.
 
Jag kommer nog sova gott i kväll.
 
Nu är jag klar med min bok HELIKOPTERRÅNET. En väldigt bra bok.
många tankar kring själva rånet och Alexandes A:s inblandning i rånet.
Jag tror han var inblandad men kanske inte på de grunderna han dömdes för.
 
I dag började jag lyssna på Jackie Ferms bok. RÖVARDOTTERN
Det är svartensbrants dotter som skriver om sin uppväxt ...  Jag har kommit en bit och Lars Ferm är ingen rolig människa...
 
                                   Ha en fin kväll / ses senare
 
 
                     Snodde denna bild från Therese........ HIHIHI
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0