Jomalauta

 
Har hur mycket som helst att göra på jobbet och hemma,  det stressar mig till 1000 men det är bara att gilla läget, Mina kollegor har jobbat på jättebra när jag har varit borta men det är mycket kvar.
Vi kör vidare i morgon. Never ending story.
Vi står lite fast då vi saknar kartonger men det löser vi i  morgon, borde finnas på Clas Olsson
 
När man lämnar jobbet är det bara att åka hem och fortsätta, Jag satte mig precis för 1:a gången nu klockan 19,00
Lite trött och fruktansvärt ont i fothelvetet.....  Aj
 
 
Här hemma ska ju Max & Sandras saker packas i hop, I helgen ska vi hämta upp alla deras saker i källaren. Allt ska ställas i hallen för på Måndag ska det mesta köras över till deras nya lya.
Alla hyllor & skåp ska gås igenom då deras saker har hamnat lite här & där pga. plats brist.
 
              
 
 
 Jag kan inte säga att jag har lite att göra just nu.
 
           Nu ska jag fortsätta lite sen kommer jag nog duna vid 21 tiden
 
                             Puss & Kram Maria
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0