Påsklov mm.

 
I dag går Kalle på påsklov till den 22/4
 
Skönt för honom.
Perfekt att Sune kan vara hemma hos honom nästa vecka under våran flyttvecka på FT.
 
Vi har precis ätit middag och alla slappar, Jag e så trött.
 
Max & Sandra är lediga lördag - Måndag. Dom är lediga flyttdagen på måndag. Jag ska hjälpa dom så fort jag kommer hem från jobbet
Alla småsaker ska dom försöka köra på dagen med Sandras mamma.
Sen tar vi stora saker på kvällen som sängar, speglar, tv mm.
 
Hela helgen har jag planer och saker som måste ordnas så vi får se hur mycket jag hinner blogga.
 
Min fot är nylindad och jag har fått stränga order om att använda kryckorna nu för tydligen kan min belastning på foten förvärra saken men hur fan ska det gå till. Finns inte en fucking minut till att vila fothelvetet.
När jag gick från jobbet idag så hade jag så ont så jag var grinfärdig.
Mycket värktabletter och foten i högläge en timme när jag kom hem var superskönt.
 
  
 
Jag ska lägga mig tidigt i kväll och lyssna på helikopterpiloten.
Jag lyssnar på boken om rånet mot värde depån G4S.
              Skitspännande. 
 
Ja Ja nu ska jag inte trötta ut er med mitt tjat om samma saker om och om igen.
men livet är inte alltid på topp och just nu känner jag mig som en 90 årig gnällig kärring
hahaha
 
               Kram till alla mina blogg läsare / Ia
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Hoppas det blir bra nångång med foten!

2014-04-12 @ 22:55:37
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0