Skynda hem


                                 Bilden är från i morse när vi vakna vid 6.30

                                          O lala vilken dag
 
Asså, jag  såg knappt någon idag för jag satt inne på kontoret.
Min hög växer och växer för det kommer massa annat i mellan .
 
Jag kommer inte så långt då man blir avbruten hela tiden, ja ja
 
Jag var egentligen tvungen att åka 13.40 buss hem till sune men jag kom aldrig från jobbet
Den ena efter den andra kom till mig  och vaktmästaren kom och ville dra massa saker med mig.
Allt drog ut på tiden.
 
Rädda barnen var försenade.
 
 
En tekniker var där idag men han gjorde ju ingen nytta alls. Vart varken hackat eller malet med den inkopplingen.
Nu måste vi vänta minst 4 dagar till.
 
Suck.
 
Jag har massor att fixa i morgon och på Onsdag och nästa vecka är målet att ska få ordning på det mesta innan jag går på sem. den 9/5
Måste hinna med en grovplanering för v 19+20 också
 
    Full rulle.
Till slut när jag kom hem så var det en lycklig Sune som mötte matte. Vi tog en skön snabb promenad i skogen.
Min fot känns lite bättre.
 
Nu ska jag göra korv i ugn med hemma gjord mos.
 
    Laaater Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

mmm gott med korv i ugn!! ;)

Svar: Det var det
Maria Höglund

2014-04-28 @ 20:08:55
URL: http://nyutsidaa.blogg.se
Postat av: Medberoende

Skönt att ha något kul att se framemot i alla fall när det är mycket! :)
Myyyysbild!

Kraaamar

2014-04-29 @ 14:45:53
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0