19/8


Tisdag idag ! 

Hade så mycket energi idag och så mycket idéer och en lång to do list på jobbet
Allt flöt på så bra👍
Jag jobbar som bäst när jag får fixa trixa och hjälpa till
Träffade en ny personal i dag som jag visade runt och satt och pratade med
Alltid när jag ska förklara för en ny personal vad jag gör så är det ganska svårt eller egentligen ganska lätt❌
Jag brukar svara att jag gör det mesta förutom den övergripliga ekonomiska biten , kan nog hjälpa till med det mesta annars försöker jag lösa det! 
Chefs assistent och samordnare 
i stort.. 
Jag älskar mitt jobb
Dagar som denna känns så roliga
Saker och ting bara flyter

Sen om personalen tycker det är lika roligt när jag matar dom med uppdrag och idéer vet jag inte 😜😜
Men jag försöker vara ödmjuk 

Hemma har jag massa nya projekt 
Ja ja 
Nu ska jag koka 2 korvar till middag sen är det film på schemat och PH i kväll 😃



    Bild från i morse när vi åkte mot riksäpplet
Det är lite mysigt när Kalle är nära mig
Rätt var det är så knackar det på min kontors dörr och lilleman kommer in och säger HEJ ❤️❤️ Me like 

 Nu ska jag inte skriva sönder er
Fett manisk och på idag men då är jag som bäst// Maria 



Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Då är du spindeln i nätet helt enkelt :)
kram

2014-08-20 @ 00:46:37
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Medberoende

Kul och intressant läsning! Man blev glad på något sätt :))

Kraam!

2014-08-20 @ 13:18:22
URL: http://Medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0