Christiania

Ja
I går kväll var jag på Christiania för första gången
Jag vet inte vad jag ska tycka?
Lite konstigt var det allt,,,

Flum dimman låg tjock över området och det fanns alla slags människor där
Dom som  sålde drogerna stod i bås med täckta nät över så man inte skulle se deras ansikten 
Och man fick inte fotografera 

Det är ju en turist attraktion och det finns mycket annat skoj att titta på ! 

Vi promenerade runt lite och käkade och tog några öl där inne 
Det finns både barer och restauranger i området och affärer 
Massa bostäder och lösspringande hundar
Ja nu har jag sett det stället?! 








  Maten vi tog där i inne 





   Jag smyg fotade litegrann men viktigaste var att man inte fotade försäljarna och köparna 





    😃 Maria 

Kommentarer
Postat av: Annica

Det finns massa bilder på nätet om du vill lägga ut och berätta om :) kram

2014-08-03 @ 11:25:21
URL: http://annicahoglund.blogg.se
Postat av: Medberoende

Vad är det för typ av ställe? Fattar inte riktigt! Haha

2014-08-03 @ 21:11:20
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0