ditt & datt

 
I 3 månader har min älskling haft ont i knät
Han har varit på VC ett flertal ggr och distriktsläkarna är lika keffiga varje gång.
Dom klämmer och känner och säger
 
- jag ser inge fel i ditt knä.
 
Ät inflammations hämmande och Vila....
 
Efter ett flertal ggr krävde H en magnet röntgen
och svaret kom igår.
 
Knät/minisken är totalt paj så det blir operation.
 
Ja där ser man ??!!!!  Keff sjukvård......
 
 
Sen  måste jag berätta om min cykel
I början av Maj så lämnade jag in min cykel för lagning.
Han sa att det skulle ta 2 veckor att fixa den och att han sen skulle ringa mig när det var dags för hämtning
Nu ca 3 månader har jag fortfarande inte hört något och jag har varit förbi där ett x antal ggr men missat hans öppettider.
I dag gick jag upp dit vid 11 men självklart öppnar han inte förs klockan 12.00.
Suck.
 
Jag ska gå upp igen.
 
spännande och se om cykeln ens finns kvar.
Fortsättning följer..........
IA
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Ibland är sjukvården verkligen inte bra alltså...
Tråkigt med cykeln också!

Svar: A och dom var inte där nu heller
Maria Höglund

2014-08-08 @ 13:11:28
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0